7.9.09

Zámecká restaurace Moname

Jednou takhle po pracovním dopoledni v pátek, jsme jeli s Lukášem na nákup tenisek, košil a řetězu. To že ten jediný jsme nekoupili, jsem si vyžíral celou cestu zpět z Vaňkovky. A s Lukášem už nakupovat nepudu! Večer byli v plánu Hanební pancharti, ale co do té doby? Pátek podvečer, žaludek prázdný, do kina až za 2 hodiny... Hospoda se jevila jako jediný opravdu inteligentní nápad. Vystoupili jsme před Moname a šli okusit krásy tohoto místa - alespoň já - pan rozežraný tam chodí co se nastěhoval.

Atmosféra:
Pěkná stylová zámecká restaurace se vším všudy. Byli jsme zrovna v sekci kde byla kožená křesla, ale mají tu i rytířský sál s kulatým stolem a další zajímavé zákoutí pro různé příležitosti. Jediné co tu atmosféru docela kazilo byla hudba z místního rádia. Večer by to tu při svíčkách mohlo přinášet zajímavou atmosféru ale na to si vezmu jako společníka příště někoho jiného :)

Jídlo:
Dal jsem si oblíbenou Capriciossu, která zde byla v tzv. full verzi - tedy se vším všudy :) Byla opravdu výborná, hezky vláčná jak mám rád a bohatě obložená, i když mohla být ještě o špetku více. Musím ale pochválit předkrm, jako kuvér, v podobě krajíce domácího chlebu s bylinkovým máslem; prý v poledních hodinách bývá dokonce ještě teplý. Na moji otázku z čeho je ta výborná pomazánka, v domnění, že se jedná o nějakou speciální italskou recepturu, mi servírka laskavě odpověděla, že to je našlehané pomazánkové máslo. A já proč to sakra ve všech restauracích chutná tak podobně :)

Nápoje:
Plzeň prý moc dobrá, mě přišla standardně dobrá s nestandardním čekáním. Zaměřeno je to tu zda se spíš na víno, není se čemu divit. Mají tu poměrně rozsáhlý vinný lístek, především českých a francouzkých vín.

Jídelák:
Celkem obyčejný jídelní lístek v kožených deskách s fóliema. Z hlavních chodů nabízí na přibližně deset jídel, která se s ročními období mění. Dále si můžete vybrat pizzu ze stále nabídky více jak 30-ti druhů.

Obsluha:
Obsluhovala zde příjemná mladá dáma slušného vychování. Komunikovala s úsměvem a několikrát nahlédla jestli něco nepotřebujeme, celkový dojem velmi dobrý.

Rychlost:
U piva trošku pomalá, u jídla v pohodě.

Čistota:
Jako za dob zámku :)

WC:
Standard.

Cena:
Řekl bych takový průměr ve své kategorii. Na každodenní vyžírání to není ale předražené také ne. Ta pizza byla třeba za celkem lidových 130Kč, ale to bylo také jedno z nejlevnějších jídel co se tu dalo sehnat :)

Celkem:
Holé zdi s občas nějakým dobovým krámem, sochy, těžký starý nábytek... působí to na mě chladně. Pokud máte zámecký styl rádi, určitě se zde budete cítit velmi příjemně. Dál mě docela překvapilo, že zde mají větší výběr z pizzy než normálních jídel, čekal bych spíš staročesky zaměřenou kuchyň. Rozhodně nadprůměrná restaurace ale není to vyloženě styl, který bych vyhledával.


Zámecká restaurace Moname
Telefon: (+420) 541 211 090
Web
Na mapy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat