27.9.09

Pohádková hospůdka... kéž by...

Byla tuším neděle a po sobotě na zásobách z tesca, jsem si řekl, že si zajdu na oběd někam ven. Už delší dobu mě lákala Pohádková hospůdka na Dobrovského. Vlastně jsem se na ni koukal několikrát týdně po 4 roky v Brně. Za tu dobu jsem na ni slyšel jak chválu, tak kritiku. Chtěl jsem si udělat svůj obrázek o tomto zařízení - šel jsem tedy na test.

Atmosféra:
Interiér hospůdky, na mě spíše dýchl totalitní atmosféru nežli pohádkovou. Kýčovité malby na zdech a ponurost. Od pohádkového stylu to mělo tedy na hony daleko.

Jídlo:
Jediné plus, co jsem zrovna ten den ocenil byla opravdu štědrá porce. Ovšem co se týče kvality - bída děs. Docela jsem se rozšoupl a dal si místní Rump steak s restovanými houbami, slaninou a cibulkou. Maso bylo tužší než by být mělo ale ok, žampióny byly z konzervy a mírně připálené stejně jako cibulka. Zeleninová obloha byla převážně rozmražovaná - vyjma mrkve a hrášku - ty byly ponechány mražené, zbytek byl nakládaný ze sklenice. Čerstvý snad jen tradiční lupen zelí. Jako příloha nikoli opékané ale fritované brambory s česnekem z pasty :-!. Celkově velké, výrazně přemaštěné a nenápadité jídlo, za přemrštěnou cenu ale o tom potom :) Dokonce jsem přemýšlel, že opravdu použiji kečup, co jsem dostal za kuvér.

Nápoje:
Celkem běžný výběr, nic zvláštního - krom cen.

Jídelák:
Přeplácaný tuctový jídelák, kde jsou pouze obyčejné názvy nahrazeny pohádkovými přívlastky. U většiny jídel jsou psány ceny normálních a maxi porcí, dost maxi mi přišla ale i ta normální. Je tam toho opravdu hodně ale nic co by vyloženě zaujalo. Množství výběru se tvrdě podepsalo na kvalitě ;-)

Obsluha:
Unuděný chlápek v triku bez většího zájmu o hosty. Nezeptal se mě ani jak chci steak propéct, o popřání dobré chuti nemohla být řeč. Celkově velmi nesympatický.

Rychlost:
Kuchyňě strandard. Číšník si ale dávál pozor, aby mu neshořeli pantofle.

Čistota:
Z podlahy bych tam nejedl, přesto nejvíce hodnocená kategorie této recenze :)

Cena:
Naprosto a neadekvátně předražené! Jídlo nemá kvalitu ani za polovinu této ceny, přílohy přes 40Kč jsou málokdy i v o hodně lepších restauracích. Stejně tak pivo za 40Kč taky v žádném případě nestálo. A když vezmu v potaz kuvér, tak ten steak vyšel pěkně draho.

Celkem:
Tak tenhle pajzl fakt nedoporučuji! Přemaštěné, nečerstvé a předražené jídlo; pití jen předražené. Vše v interiéru co má od pohádky daleko a k tomu všemu nepříjemná laxní obsluha. Palec dolů!


Pohádková hospůdka
Telefon: (+420) 549 240 187
Web
Na mapy.cz

3 komentáře:

  1. Po přečtení vaší recenze jsem si nebyl jist, zda jste opravdu byl v Pohádkové hospůdce na vámi uvedené adrese,nebot' jsem stálým zákazníkem a v mnohém s vámi nesouhlasím.S jídlem a obsluhou jsem byl vždy spokojen, snad jen někdy delší čekací doba, ale kdo spěchá, necht' si zajde do Mekáče.Co se týče vašeho hodnocení kvality jídla, tak zřejmně přípravě podávaných pokrmů moc nerozumíte, protože to, co popisujete jsem nikdy v této restauraci nedostal.Celkově mohu hodnotit hospůdku velice kladně,a to mohu mluvit i za řadu svých přátel, kteří se stali rovněž častými navštěvníky.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za Váš komentář, můj článek je subjektivní a brán z mé jediné návštěvy. Přesto když to teď čtu, se mi přesně vybavují ony okamžiky a s čistým svědomím mohu říct, že jsem z toho dne nenapsal lživého slova. Co se týče obsluhy, možná špatný den ale ležérnost a styl "no tak se najez a vypadni" jsem z ní prostě cítil. Co se týče rychlosti tak jsem nekritizoval, byla ok.

    Já nebudu hodnotit, jak rozumíte jídlu vy. Ale to že opečené brambory byly americké, hrášek byl ještě studený a zbytek oblohy též evidentně rozmražený, popřípadě z plechovky - je prostě fakt. Celková kvalita jídla je můj subjektivní dojem a jak jsem psal, jídlo mě nezaujalo a v porovnání s podobnými jídly jinde, to bylo výrazně slabší a relativně drahé.

    OdpovědětVymazat
  3. Já si myslím, že ten anonym je majitel "Pohádkové hospůdky" co chce zachránit situaci :D

    OdpovědětVymazat