9.7.09

No to bude asi Deja vu. Zní to tak.

Psal se den 8.7., kdy mi byl slavnostně předán diplom z bakalářského studia na FIT. Přijela moje rodina i s babičkou, prý to pro ně je velká událost, zdá se větší než pro mě :) Inu slušelo by se zajít někam na oběd a nehandrkovat se moc daleko od školy. Ihned mě napadl Hodný pes, ovšem dovolená stále trvá a není mi souzeno tam žádnou z návštěv vzít, škoda. Naproti je restaurace Deja vu, na kterou jsem krom jedné osoby, slyšel vesměs chválu, šlo se tam.

Atmosféra:
Velmi příjemné posezení, byli jsme usazeni ve spodní části restaurace, která byla klimatizována, vzhledem k abnormálním venkovním teplotám to rozhodně bodlo. Při vstupu akvárium s rybkama. Na lavicích u stěn byly vyskládané barevné polštáře a mimo polstrovaná železná křesla, na jedné straně byly vyšší stolky s barovými stoličkami. Na stěnách sem tam nějaký obraz a okolo dekorační "roští" . Když jsme přišli byly již na stolech založeny příbory, sklenice a jídelní lístky. Celkový styl působil spíše moderním dojmem a decentností.

Jídlo:
Dal jsem si krevety na kari a kokosu se špenátovou rýží, takový menší experimentík :) Jako dobré to bylo ale už bych si to příště nedal, v očekávání malinkých krevet, kterým jen utrhnu hlavičku s ocáskem a zbytek slupnu, přišlo něco jiného. Tři mrchy přes celý talíř, no práce dostat z toho krunýře maso byl boj, co vám budu povídat. Mámin losos s holandskou omáčkou nebo taťky vepřový steak s brusinkovou omáčkou by příště byli, dle jejich hodnocení, zaručeně lepší volba. Ale pochutnali jsme si všichni, kuchyně je tu výborná.







Pití:
Doporučený Dubonet jako aperitiv byl moc dobrý, opravdu zajímavé, určitě mě to oslovilo víc než Martini. Plzeň za 33,- mi taky chutnala a nakonec jsem to všechno spláchl banánovým koktejlem, který ovšem zdobil poněkud škaredý sešlý kus banánu, body dolu tedy. Ještě teď se divím, že mi po té celé kombinaci nebylo blbě.
Míchané drinky byly značně předražené, Margarita za 130Kč je jako vrchol!

Jídelák:
Přehledný jídelní lístek v kožených deskách s logem podniku. Obsahoval velký výběr mas všech druhů četně plodů moře. Nechyběli ani těstoviny a výběr z předkrmů. Sem tam i nějaká fotografie pokrmu. Na stole byla ještě příloha s dezerty ale po chvilce když jsem ji zkoumal mi číšník oznámil, že z toho skoro nic nemají, hmm :-S

Obsluha:
Obsluhoval nás mladý číšník, skoro bych řekl, že to byl brigádník ale choval se profesionálně. Hned po zasednutí nám nabídl aperitiv a uměl i dobře doporučit. Po celou dobu se o nás dobře staral, po jídle nabídl kávu nebo dezert.

Rychlost:
Přesto, že jsem byl při rezervaci varován, že z důvodu hodně rezervací si na jídlo zřejmě počkáme minimálně 40min., nestalo se a do půl hodiny jsme byli obslouženi i přes pestrost výběru. Menší zpoždění bylo když jsme chtěli platit a číšník se zrovna věnoval velkému nově došlému stolu, byl tam sám, což nechápu když čekali větší nápor hostů.

Čistota:
Všude čisto, spokojenost :-)

WC:
Pisoáry s čerstvýma pomerančema jsou ok ale eliminují efekt té plácačky pod, takže jsem musel dobře mířit. Jinak příjemné barevné kachlové obložení. Byl tam trochu zaseklý podavač utěráků ale při troše snahy se dali vydolovat.

Cena:
Vzhledem ke kvalitě pokrmů je to docela za hubičku. Kuvér se tu sice konal v ceně 12Kč za osobu, ovšem narozdíl od Zelené kočky, jsme tu dostali čerstvou veku s bylinkovým máslem, jako předkrm. A dochucovadla byla také přítomna.

Celkem:
Deja vu, je příjemná pohodlná restaurace s výbornou kuchyní a příjemnou atmosférou. Jistě stojí za návštěvu. Nevím jak moc je tento dojem ovlivněn, tím že dopředu čekali lidi z promocí ale opravdu na mě udělali velmi dobrý dojem.


DEJA VU Restaurant
Telefon: (+420) 541 233 018
Web
Na mapy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat